onsdag den 26. marts 2014

Om mig

Jeg er en 18 årig pige fra København K, og har heste på den nordligeste del af Sjælland. Jeg elsker at rejse og opleve nye og spændende ting og sager. Jeg har bl.a. boet et år i Brasilien, hvor jeg lærte at tale portugisisk fra bunden.


Sang og musik er blevet en stor del af mit liv eftersom jeg gik på SAG. Jeg drømmer lidt om også at synge jazz på et tidspunkt.

Jeg er udadvendt og den sociale del på en arbejdsplads eller på et uddannelsessted er meget vigtig for mig.

Jeg elsker kunst og kreative beskæftigelser og jeg er klart bedre til at formulere mig gennem visuel kunst end gennem skrift og tale.

 Jeg elsker at udfordre mig selv med nye kreative opgaver og projekter, og føler mig helt tom indeni hvis jeg  har haft en længere periode ude tid til at være kreativ. 

Jeg mener at der ingen grænse er for hvad der kan skabes med hånden, samt kroppen og stemmen. 





1 kommentar:

  1. Hvor er det SUPER, og... jeg er sgu også noget vild med dit s/h heste billede. Dejlig dramatisk, med lys, vildskab og frihed. Godt gået! BLIVE VED!!!!

    SvarSlet